BIMSER uzun illərdir ki, istifadəçilərinə müxtəlif ölçülü və sektorlardakı şirkətlər üçün proqram paketlərindən tutmuş, fərqli biznes tətbiqlərinin dizayn edilə biləcəyi tam həll inkişaf etdirmə platformasına qədər geniş məhsul çeşidi təqdim edir. BIMSER-in proqram məhsulları bu gün Türkiyədə 1800-dən çox nüfuzlu şirkətdə bir milyondan çox mütəxəssis tərəfindən istifadə olunur; təmin etdiyi səmərəlilik sayəsində bu şirkətlərə rəqabət üstünlüyü və uğur qazandırır.

Synergy Low Code Platform

Sənəd idarəçiliyi, iş axını idarəçiliyi və arxa ofis proseslərini əhatə edən, rəqəmsal transformasiyanı dəstəkləyən inteqrasiya olunmuş və bulud əsaslı məzmun xidmətləri platformasıdır. Bütün cihazlar və əməliyyat sistemləri üçün nəzərdə tutulmuş Bimser Synergy ilə iş axınlarınızı asanlıqla tərtib edin, formalarınızı müəyyənləşdirin və proseslərinizi effektiv və səmərəli şəkildə idarə edin. Bütün bu prosesləri kod yazmadan həyata keçirə bilərsiniz. Sürətli, asan və ağıllı!

Low Code Platform

Ən son texnologiyanı Bimser Synergy-nin unikal istifadə rahatlığı ilə birləşdirən həqiqi Low Code platforması ilə tanış olun. İndi siz də proqramçı ola bilərsiniz, heç bir kod bilməyə ehtiyac yoxdur! Eyni zamanda, inkişaf etmiş proqramlaşdırma imkanları da əlinizin altındadır.

Güclü İnterfeys - Cəlbedici UX

Güclü, lakin sadə interfeysi ilə biznesinizə uyğun istənilən iş axınını yarada bilərsiniz. Bimser Synergy Low Code platforması sizə sürətli forma yaratmaq üçün onlarla komponent təqdim edir. İstədiyiniz hər şey, lazım olan yerdə! Sadəcə sürükləyin və buraxın. Cəlbedici UX imkanları ilə istifadəçi bağlılığını artırın, interfeysdə itirməyin.

Əməkdaşlıq və Birgə İş

Bütün biznes proseslərinizi komandanızla interaktiv şəkildə tək bir nöqtədən idarə edin. Komanda işi ilə birgə layihə hazırlayın.

Məzmunun Yaşam Dövrü İdarəçiliyi

Sadəcə sənəd yaradın, kateqoriyaya ayırın, etiketləyin, çatdırın və ya paylaşın, nəzərdən keçirin və hesabat hazırlayın, arxivləyin və ya məhv edin.

İstənilən Məlumata İstənilən Yerdən Giriş

Məlumatlarınızı ağıllı edin. Şirkət sənədlərinizin qəbulu, saxlanması, təsdiqi və arxivlənməsi də daxil olmaqla hər addımı sadələşdirin və avtomatlaşdırın. Korporativ tətbiqlərinizlə asanlıqla inteqrasiya edin və sənədləri, məlumatları vahid platformada paylaşın.

Süni İntellekti (AI) Məzmununuza Gətirin

"Bimser Synergy Low Code platformasının istifadə etdiyi Maşın Öyrənməsi, Dərin Öyrənmə, RPA və Data Mining alqoritmləri ilə korporativ məzmununuzun IQ-sunu artırın. Robotlarımız sizin üçün işləsin. Onlar sizin yerinizə qərarlar verə və ya məsləhətlər verə bilər. Sənədlərinizi qruplaşdırmaq çətin görünür? Qoy robotlar bunu sizin üçün etsin."

QDMS - İnkişaf Etmiş İdarəetmə Sistemi

İnteqrasiya olunmuş idarəetmə sistemlərində hədəflənmiş keyfiyyətin təmin edilməsi üçün nəzərdə tutulmuş biznes dostu idarəetmə həlli.

İnteqrasiya Olunmuş İdarəetmə Sistemi

QDMS idarəetmə sistemi həlli ilə sənədlərinizin yaşam dövrünü tam nəzarət altında rahatlıqla idarə edə bilərsiniz. Redaktələr, baxışlar və oxuma tapşırıqlarının izlənməsi artıq problem olmayacaq. Bundan əlavə, CAPA modulu xroniki problemlər üçün daimi həllər planlaşdırmağa kömək edir. Fəaliyyət Modulunda, gündəlik işlərinizi və görüş gündəliklərinizi planlaşdıra bilərsiniz. Audit Modulunda, müxtəlif növ auditlərin məlumatlarını effektiv şəkildə izləmək mümkündür. Təklif və Sorğu modulları, işçilərin iştirakını və bağlılığını artırmağa imkan verir. Bütün bu proseslərdə və digər korporativ proseslərdə risklərin müəyyən edilməsi və risk səviyyələrinin təyin edilməsi vacibdir. QDMS Risk İdarəetmə modulları bu məsələdə sizə bələdçilik edəcəkdir.

Keyfiyyət İdarəetmə Sistemi

"Bu sistemlər, məhsul və xidmət istehsalında davamlı təkmilləşdirməni təmin etməyə və proses nəticəsində yaranacaq məhsulun keyfiyyət təminatını hüquqi tələblərə uyğun şəkildə idarə etməyə yönəlmişdir. *Sənəd Modulu *Daxili - Xarici Müştəri Şikayətləri *Düzəldici və Qarşısını Alıcı Tədbirlər *Audit Planlaşdırma *Cihaz İdarəetməsi (Kalibrləmə) *Risk İdarəetməsi *Hüquqi Uyğunluq *Təchizatçı Qiymətləndirmə *Təklif *Sorğu *Təlim *Fəaliyyət Planlaşdırma"

Ətraf Mühit və Əmək Sağlamlığı

"Bu sistem ətraf mühit, sağlamlıq və təhlükəsizlik məsələlərinin inteqrasiya olunmuş idarə edilməsi və hesabatlandırılması nəticəsində formalaşan sistemlər toplusu kimi təyin edilə bilər. Türkiyədə EHS abbreviaturası ilə tanınır, çünki bu 3 anlayış bir-biri ilə sıx əlaqəlidir. Ətraf mühiti təsir edən bir məsələnin insan sağlamlığı üçün zərərsiz olması düşünülə bilməz. *Əməyin Mühafizəsi və Təhlükəsizliyi (İSG) Risk *Qiymətləndirilməsi *İş Qəzaları və Az qala Qəza Hadisələri *Sahə Təftişi *İş Yerində və Dövri Təftişlər *Təlim *Fərdi Mühafizə Vasitələri *İş İcazələrinin İdarə Edilməsi *Fövqəladə Hallar və Təlimlərin İdarə Edilməsi *Ətraf Mühit Parametrləri və Təhlili *MSDS İdarəetməsi *Funksional Məlumat Toplama (İstixana Qazı) *Tullantıların İdarə Edilməsi"

Məlumat Təhlükəsizliyi

"Bu sistem korporativ məlumat təhlükəsizliyini təmin etmək üçün məlumatların məxfiliyinin, bütövlüyünün və əlçatanlığının düzgün və təhlükəsiz idarə olunmasına şərait yaradır və bu sahədə risklərin azaldılması üçün rəhbər rolunu oynayır. *Məlumat Təhlükəsizliyi Risk və Aktivlərin İdarə Edilməsi *Məlumat Təhlükəsizliyi Pozuntusu Bildirişi *Audit Planlaşdırma *Düzəldici və Qarşısını Alıcı Tədbirlər *Fəaliyyət Planlaşdırma"

İdarəetmə, Risk və Uyğunluq (GRC)

"Bu gün sürətlə dəyişən biznes dünyasında hər bir müəssisənin strateji məqsədlərini müəyyənləşdirməsi, uyğun daxili nəzarət mexanizmləri qurması və bütün bunları planlaşdırarkən hüquqi tənzimləmələrə riayət etməsi zərurətə çevrilmişdir. Bütün bu prosesləri idarə edən sistem GRC sistemidir. *Müəssisə Risklərinin İdarə Edilməsi *Daxili Nəzarət *Məlumat Təhlükəsizliyi Risk İdarəçiliyi *Hüquqi Uyğunluq *Düzəldici və Qarşısını Alıcı Tədbirlər *Fəaliyyət Planlaşdırma Bu anlayışları inteqrasiya olunmuş şəkildə idarə etmək üçün sizi QDMS dünyasına dəvət edirik."

Ensemble - IBPM (İntellektual Biznes Prosesləri İdarəetmə) Platforması

Bu həll müəssisənin fərqli perspektivlərdən qiymətləndirilməsi əsasında strateji plan izlənilməsini və performans dəyərləndirilməsini həyata keçirmək imkanını yaradır, eyni zamanda proseslərin modelləşdirilməsi vasitəsilə korporativ arxitekturanın qurulmasını təmin edir.

Proses İdarəetmə Sistemi

"Proses idarəetməsi, müəssisənin fəaliyyətinin davamlı təkmilləşdirilməsini təmin edən idarəetmə intizamıdır. Ensemble ilə prosesləri inkişaf etdirmək və hədəflənmiş nöqtəyə çatmaq üçün modelləşdirmə, proses performansının qiymətləndirilməsi və təkmilləşdirmə fəaliyyətlərinin avtomatlaşdırılmasını təmin edən bir tətbiqdir. *Normativ kadr tədqiqatları - Vəzifə və məsuliyyətlərin müəyyən edilməsi *Redaktə - Nəzarət - Təsdiq - Paylaşım ilə əməkdaş iştirakının təmin edilməsi *Proseslərarası qarşılıqlı əlaqə xəritəsi - Ucdan-uca proses idarəetməsi *Maya dəyəri, işçi qüvvəsi və vaxt qənaəti *Elastik vizual dizayn *Proses performansının izlənilməsi *Resurs planlaşdırılması *Biznesin davamlılığı *Normativ kadr tədqiqatları - Vəzifə və məsuliyyətlərin müəyyən edilməsi *Redaktə - Nəzarət - Təsdiq - Paylaşım ilə əməkdaş iştirakının təmin edilməsi *Proseslərarası qarşılıqlı əlaqə xəritəsi - Ucdan-uca proses idarəetməsi *Maya dəyəri, işçi qüvvəsi və vaxt qənaəti *Elastik vizual dizayn *Proses performansının izlənilməsi *Resurs planlaşdırılması *Biznesin davamlılığı"

Performans İdarəetməsi - Balanslaşdırılmış Hesabat Kartı

"Bu sistem müəssisənin bütün resurslarının, o cümlədən maliyyə strukturu da daxil olmaqla, gələcək hədəflərinə uyğun şəkildə idarə olunmasını və izlənilməsini təmin edir. Performans idarəetmə prosesi müəssisənin maraqlı tərəflərinin məqsədlərə uyğun ölçülməsi və obyektiv dəyərləndirilməsi üçün bir həll olaraq nəzərdən keçirilə bilər. *Performans və strateji hədəflərin idarə edilməsi *Müəssisə, yer, departament və rol əsasında performansın izlənilməsi *Hesabat və qrafik görüntü *Hesabat kartlarından çıxarışlar – Müəssisənin müxtəlif aspektlərdən qiymətləndirilməsi *Hədəfə çatmayan göstəricilər üçün avtomatik tədbir izləmə *Müəssisə sistemləri ilə məlumat inteqrasiyası *Məlumat giriş xəbərdarlıq sistemi *Göstərici-proses əlaqəsi"

BEAM - Müəssisə Aktivlərinin İdarə Edilməsi

Bütün inventar və texniki xidmət proseslərinizi tək bir platformada idarə etməyə, aktivlərinizdən toplanan məlumatları ölçülə bilən və hesabatlana bilən şəkildə konfiqurasiya etməyə və ilk gün performansını əldə etməyə imkan verir.

Aktivlərin İdarə Edilməsi

"Aktiv idarəetməsində əsas diqqət kritik aktivlərin mərkəzləşdirilməsinə yönəlir. Qısaca desək, müəssisələrdə idarə və nəzarət edilməsi lazım olan bütün yerlərdə yerləşən obyektlər, kritik infrastruktur, maşınlar, avadanlıqlar, iş stansiyaları və sənaye OT/IT aktivləri təyin edilə bilər və çevik bir strukturla bir-birinə bağlanaraq işləyə bilər. *Fiksasiya İdarəetməsi *Borcluluq İzləmə *Zəmanət İzləmə *Barkod və QR kod ilə Aktiv Tarixi *Aktivlərin Hərəkəti *Aktiv Sayımı *Amortizasiya Hesablaması *Xəritə Dəstəyi *Mobil Dəstək *Aktiv Təhlili və Hesabatları *Qrafik Aktiv Ağacı"

Texniki Xidmət və Təmir İdarəetməsi

"Aktivlərinizi tək bir platformadan idarə edin və texniki xidmət və təmir prosesləri üçün lazımi iş sifarişlərini planlaşdırın. BEAM Müəssisə Aktivləri İdarəetmə proqramı ilə nasazlıqlar baş verməmişdən əvvəl düzgün müdaxilələri təmin edin, kritik işlərinizi prioritetləşdirin. Korporativ tətbiqlərlə inteqrasiya təmin edin. Aktivlərin dayanma müddətini nəzarət altına alın. Kritik infrastrukturunuzu izləyin və optimallaşdırın. *İş Tələbi *İş Sifarişləri Təqvimi *İş Təhlükəsizliyi *Planlaşdırılmamış / Nasazlıqlara Aid Baxım *Kalibrləmə / Ölçmə Prosesləri *Genişləndirilmiş İcazə İdarəetməsi *Dövri (Planlı) Baxımlar *İş Axını Dəstəyi *Analiz / Hesabatlama İmkanı *Proqnozlaşdırıcı Baxım *Mobil Dəstək *İnteqrasiya İmkanı"

Material İdarəetməsi

"BEAM Material İdarəetmə sayəsində lazımi material, işçi qüvvəsi və maşın ehtiyaclarını müəyyən edə, mümkün material çatışmazlıqlarına qarşı tədbirlər görə və anbar xərclərinizi minimum səviyyədə saxlayaraq optimallaşdıra bilərsiniz. *Material İdarəetməsi *Material Hərəkətləri *Material Tələbi və Transferi *Material Sayımı *Mobil Dəstək *İş Axını Dəstəyi *Analiz / Hesabatlama İmkanı *İnteqrasiya İmkanı"

Kadr İdarəetməsi

"BEAM Müəssisə Aktivləri İdarəetməsindən biznes prioritetlərinin daha yaxşı təyin edilməsi, resursların optimal istifadəsi, işçi performansının izlənilməsi, hansı əməkdaşın hansı işi yerinə yetirdiyinin müəyyən edilməsi, texniki heyətin təlim ehtiyaclarının aşkarlanması, texniki xidmət üçün fasilə müddətinin azaldılması və effektiv biznes planlaşdırılması üçün istifadə edin. *Resurslar *Resursların İş Cədvəli *Növbə Planlaşdırılması *Subpodratçıların İdarə Edilməsi *Analiz / Hesabatlama İmkanı *İnteqrasiya İmkanı"

Satınalma İdarəetməsi

"Bir material və ya xidmət üçün tələbdən başlayaraq onun anbara daxil olmasına qədər bütün prosesləri tək bir platformada idarə edin. *Satınalma Tələbləri *Təklif Tələbi / Yaradılması / Qiymətləndirilməsi *Satınalma Sifarişi *Çatdırılma, Qəbul və Daxil Etmə Prosedurları *Mobil Dəstək *İş Axını Dəstəyi *Analiz / Hesabatlama İmkanı *İnteqrasiya İmkanı"

eBA - İş Axını və Sənəd İdarəetmə Sistemi

Bimser eBA ilə bütün korporativ proseslərinizi və bu proseslərin giriş və çıxışlarını təşkil edən sənədlərinizi rəqəmsal platformada effektiv və səmərəli idarə edin.

Biznes Proseslərinin Avtomatlaşdırılması

"Bu gün agilliyin əhəmiyyətinin artdığı şəraitdə, biznes proseslərinizi rəqəmsallaşdırın və Bimser eBA İş Axını İdarəetmə Sistemi ilə təsdiqlərinizi sürətləndirin. Çevik Axın Dizaynı Sektor / Departament Müstəqil Proses İdarəetməsi Proses Yönümlü Biznes Modeli Mobil Tətbiq vasitəsilə Dayanıqlı İş Axını ERP Sistemləri ilə Sürətli və Asan İnteqrasiya Çoxfaktorlu Doğrulama ilə Daha Təhlükəsiz Çoxdilli Dəstək Səlahiyyətlərin Təslim Edilməsi İnfrastruktur Dəstəyi"

Sənəd İdarəetmə Sistemi

"Korporativ yaddaşınızı yaradın və ya redaktə edin. Müəssisəniz tərəfindən yaradılan məlumatları, sənədləri və qeydləri Bimser eBA Sənəd İdarəetmə Sistemi ilə rəqəmsal platformaya köçürün. Sənədlərinizi etibarlı şəkildə saxlayın, redaktə edin, təsdiqləyin və istənilən vaxt, istənilən cihazdan giriş əldə edin. Tam Mətn Axtarışı Etiketləmə Ətraflı İcazə Seçimləri Versiyalaşdırma İzləyici Elektron İmza Mobil İmza Office 365 Office Əlavəsi SAP Məzmunu Şifrələnmiş Saxlama Fayl Sistemi və ya Məlumat Bazasına Saxlama DriveBA Ağıllı Virtual Qovluq Strukturu Lokallaşdırma Dəstəyi"

Elektron Qeyd İdarəetmə Sistemi

"Bimser eBA ilə sənədlərinizi rəsmi yazışma qaydalarına və prinsiplərinə uyğun şəkildə yaradın və sübut mahiyyəti daşıyan bütün sənədlərinizi qoruyun. Elektron İmza Mobil İmza Qeydiyyatdan Keçmiş Elektron Poçt (KEP) Milli Elektron Bildiriş Sistemi Elektron Yazışma Paketi Standart Fayl Planı (SFP)"

Rəqəmsallaşma İdarəetməsi - Sənədləşdirmə

"Bimser eBA EBYS ilə sənədlərinizi rəsmi yazışma prosedurlarına və prinsiplərinə (TS 13298) uyğun yaradın və sübut mahiyyətində olan bütün sənədlərinizi saxlayın. Sənəd Növlərini Müəyyən Edin İndeksləyin və Etiketləyin Gündəlik Sənəd Əməliyyatlarını Sürətləndirin Skan Edilmiş Sənədlərinizi Kateqoriyalara Ayırın və Təsnif Edin Fiziki və ya Rəqəmsal Sənədlərinizi Arxivləyin"

İdarə Paneli (Qrafik Hesabatlama)

"Bimser eBA Dashboard ilə müəssisənizdəki mürəkkəb məlumatları qrafik hesabatlarla analiz edin. Qrafik Analiz Məlumat Konsolidasiyası İnteraktiv Görüntü Sürətli və Asan Hesabat Dizaynı"